Sunday, September 26, 2010

..:: Aku Bukan Pilihanmu ::..

ASSALAMUALAIKUM


Ha, korang... dah dengar tak lagu baru Isma AF ni, ala isma mane? ala... kakak ipar i tu... hehee...(perasan pulak..) kakak kepada Abang Tomok (huhu... abg tu...heheheee... gelak gediks ckit..) ala bukan slalu aku perasan kannn... ok-ok berbalik pada topic kat atas ni. nak gak kongsi pendapat, lagu ni skali dengar lirik dia aku memang dah tangkap leleh punye. serius sangat menyentuh jiwa... (aku mengaku la.. kadang-kadang aku ni memang jiwang...) tapi kadang-kadang jer.. korang jangan tambah-tambah plak k... lagu ni dah masuk senarai lagu tema 2010 aku... ermm...poyo kan aku ni...

de best part that i really love is harus lah tang chorus kan... 

Cintamu yang lalu... Masih ku terasa... Akan diri ini sama bagai dulu... Kenangan bersamamu... Masih ku terasa.... Apakan daya aku bukan pilihanmu

ok2 ape kata korang layan dulu lagu ni ok...
jom gali kasi dalam ckit perasaan korang tu k... cari mood tau... k layannn.....
(sumber lirik dari link kan bawah ni...tekan kat tajuk..)






Jutaan hari berlalu sudah
Tak ku sedari begini jadinya
Kisah yang indah berlalu sudah
Cintaku musnah hancur berderai

Betapa dukanya hatiku
Bila cintaku tak ke mana
Hatiku kau guris luka
Ku tabahkan jua hatiku ini

Korus
Cintamu yang lalu
Masih ku terasa
Akan diri ini sama bagai dulu
Kenangan bersamamu
Masih ku terasa
Apakan daya aku bukan pilihanmu

Derita yang ku tanggung ini
Jiwaku terus meronta
Tak tertahan pedih hatiku
Hanya doa ku kirimkan untukmu



video clip from youtube...
Aku Bukan Pilihanmu-ISMA feat. FIZZ FAIRUZ


TERIMA KASIH / THANK YOU :)

No comments: