Sunday, April 3, 2011

..:: ABC TANJONG, MELAKA ::..

ASSALAMUALAIKUM

Sebelum aku cerita, korang cuci mata dulu...


Amacam meleleh tak air liuk korang... ;p 

Semalam aku balik kg @ melaka, last minit plan. akhirnya aku ikut gak balik kg. Bukan per ada jemputan orang kawen, dah penat g kenduri kawen ni. Tapi tak pe berbekalkan camera kesygan aku tu, keboringan dapat diisi dengan snap apa2 yang aku suka... hahahaa... 

Ok petang tu pas settle kan semua masalah mama pun ajak makan mee kari kat kedai ABC Tanjong ni. Sedap tu memang terbaek dia nyer mee kari. Semua yang diorg jual semua sedap. ish.. tiba2 terliur pulak sebut mee kari, nyesal pulak tak makan smlm.

Tempat tu dekat jer dengan Pantai Klebang, kira tempat ni area Klebang Besau la (Besar). hehee.. dekat ngan area ctu, ada gak kedai jual coconut shake. Tapi aku tak penah rasa pun, serius kedai tu penuh giler dan buat jem jalan raya jer. Kalau aku buka kat KL ni agak-agak laku tak?? ermm...

Ok la, kalau sesiapa yang tak biase ngan melaka or area klebang ni bagi tahu aku. Kalau nak duk homestay pun aku boleh bagi info coz mak sedara aku ada wat homestay kat melaka. Sesiapa berminat contact la aku ok.

Ok daa...

TERIMA KASIH / THANK YOU :)

3 comments:

Secret Drifter said...

Wow boleh x?? saya nak tau pasal homestay auntie awk tu???

harga n gambar rumah tu termasuk tempat tidur dan ruang tamu.. kalau ada leh???

dila bahar said...

ok... nanti sy bagi tahu awk k...

~naddy~ said...

NAK abc. :(