Wednesday, September 14, 2011

..:: Kad Raya Dari Hotfm ::..

ASSALAMUALAIKUM


hye... aku tau puasa dah lama habis. Tapi aku still nak tunjuk kat korang juga kad raya 2011 aku. hheeehee.. aku dapat 5 keping jer kad raya. ternyata tradisi menghantar kad raya ni masih lagi di amalkan di Malaysia. 

Kad raya ini bertujuan untuk bertanya khabar dan mengucapkan tahniah kepada sahabat handai yang jauh dimata. Supaya tali persaudaraan sentiasa akan tersimpul rapi. 

Ok sebenarnya aku nak bagi korang jeles. Di antara 5 keping kad raya tu ade satu yang paling istimewa. ce korang teke... heheee.. okla2.. 2 keping kad raya dari blogger, 1 dari best pren, 1 dari ahli parlimen dan 1 lagi dari....

jeng...

jeng...

jeng...


HOT FM!!!!!

percaya tak??? 

Ramai yang tanye aku macam mane leh dapat kad tu. Meh aku citer ok. Sesungguhnya memang setiap pagi kat opis tu aku layan Hotfm jer. Tak de tukar-tukar, kalau nak tukar dengar kat mp3 jer. Pagi tu ade hot cek pasal tradisi kad raya, tiba-tiba FBI (Faizal B Ismail) dapat idea nak bagi kad raya dekat pendengar Hotfm yang ditanda tangani oleh 4 org iaitu Fafau, FBI, AG & Usop. Tapi kene sms alamat dan hantar ke Hotfm. Aku pun dengan cepatnya send sms tu. Takut gak tersalah kod kan. Main bantai jer lah.. nebess tunggu mesin tu balas... 20min pastu dapat la msg confirmation. Rupa-rupanya diorang buka 30min jer, so sape cepat dia la dapat. Ada la dalam 2000 keping kad diorang kene tandatangan termasuklah kad untuk aku. Korang cuci lah mata yer. jangan tenung lama-lama nanti sakit pulak mata tu. hehee.. k daa...





TERIMA KASIH / THANK YOU :)

No comments: