Sunday, May 8, 2011

..:: Blogger di zaman sekolah! ::..

ASSALAMUALAIKUM


hye, untuk entry kali ni aku nak kongsi dengan korang Picture time aku skolah. Banyak gambar lagi sebenarnya tapi aku malas nak scan, ye lah kan zaman aku skolah tak mampu lagi nak beli camera digital. Skang ni senang snap2 gambar terus leh upload kat internet, cuci nya tak tau lah bila kan. 

:: gambar kenangan semasa di sekolah. :) boleh letak 3-5 gambar.
aku, aima & bonda

jamuan akhir tahun form5 (muka tak de mood coz kene denda sebelom jamuan)

pic kelas time form5


Ok aku nak jawab soalan2 cepu emas berikut


:: nama kelas anda. yang dah habis sekolah, nama kelas masa form 5. yang masih sekolah, bagi tahu nama kelas korang.


Nama skolah aku SM TEKNIK DATUK SERI MOHD ZIN, ALOR GAJAH, MELAKA & nama kelas aku pulak... 5 PPN 1 (5 pengurusan perniagaan 1) coz ada dua kelas, kalau kelas 1 ada amik add math & kelas 2 tak add math. tahap kepandaian sama tak de beza.


::kenangan manis semasa di sekolah.


Kenangan manis time skolah pulak, sambut bezday kat asrama. Malam tu kawan-kawan aku siap angkat aku pasti biar kat toilet. pastu siaplah air bermacam-macam campuran di simbahnya. Tapi aku redha, siap almari semua diorg sepahkan. Malam tu aku tak tido, coz kene kemas almari sbb sok tu skolah.


::kenangan pahit semasa di sekolah.


Kenangan pahit, kene denda lari beramai keliling padang hanya kerana menjadi mangsa pertelingkahan dua orang cikgu. yer tahniah kepada pelari maraton 5 PPN 1 hahahaa.... tapi lama2 jadi kenangan manis pula. best bila ingat balik, biar pun semua budak cos lain tengok. slalu gelak kan dak vokay, skang giliran kami pulak.


::cikgu yang paling korang tak suka! (tak payah mention nama. kang tak pasal2 cikgu korang baca belog korang, tak ke haru! haha) kenapa tak suka cikgu tu!


saya tak suka cikgu math, sbb sy tak paham dia ajar apa. accly aku memilih gak. kalau aku suka cikgu & subjek tu aku akan blaja sungguh2. 

::pernah crush dekat someone masa kat sekolah? macam mana boleh tangkap lentok dengan orang tersebut? sebab dia hansem ke, sebab budi bahasa dia ke. kalau boleh, letak sekali nama orang tu! bwahaha.


pernah, tak de ar ensem sgt kot. Aku dulu dak koop, so dia pelanggan tetap koop. Slalu lah jumpa. Pernah jumpa secara sembunyi2, tapi sekali jer. Coz kat  aspura & aspuri tak leh berjumpa selain waktu skolah. Nama tak perlulah kot "tinggal sejarah" mungkin dia dah kawen skang ni.




kepada sesiapa yang nak cerita kan kisah dia, leh la join segmen tu. tak de tarikh tutup pun. Klik kat pic atas skali tu k. daa...
TERIMA KASIH / THANK YOU :)

2 comments:

hana nabihah said...

nak buat juga kakak ^^

hafiz hafizol said...

rindu lak nak panjat pagar lagi hahahahahaha