Tuesday, May 3, 2011

..:: Happy Born Day 2011 ::..

ASSALAMUALAIKUM

hye, beberapa hari yang lepas aku baru menyambut ulang tahun yang ker ... ermmm... kene bagi tahu ker?? hahahaa... tak pe lah kan. Biarlah Rahsia. 

Seperti yang dah tahu, target aku tahun ni mestilah nak kawen kan. Banyak gak impian dah tercapai, cuba nak stabil kan hidup dan kewangan pastu leh beli umah pulak. Korang kene doakan aku tau, korang kawan-kawan aku walaupun kite tak pernah berjumpa. 

Tahun ni aku dapat ramai kawan baru thanks kepada seseorang sebab jadi orang pertama yang wish bezday aku tahun ni, walaupun dia tak tahu pun bezday aku sebenarnya. Thanks gak kat member-member BTO... alang, along, achik, ucu dan semua lah. kalau korang nak kenal diorg ni cari kat BTO k. nak tag blog diorg ni ramai sangat. 

Pastu nak cakap thanks gak kat kawan-kawan UUM yang wat surperiz bagi hadiah pas habis kelas malam tu. Aku memang suka giler beg tu, dah lama aku nak cari beg camtu. akhirnya dapat gak mcm tau2 jer kan. thanks to kak ya, ayu, heidi, aman, kak anie, shepah dan sape-sape lagi lah yang kongsi bagi hadiah tu. Korang memang memahami lah. 

beg silang adiah bezday


perfume adiah bezday

kalau korang nak tahu kan, perfume ni memang fav aku. Dulu aku guna perfume ni dan sampai skang aku masih simpan botol dia. wangi tau cuba korang pegi beli kat kedai, serius terbaik tak de la memeningkan kepala dan sesuai dengan aku.

then, apa lagi nak cakap yer. Thanks gak kat bos aku sebab blanje makan mcD. Makin gemuk lah aku kan. huhu... tak pe orang dah blanje kite makan je lah. rezeki jang di tolak, musuh jangan di cari. ha' betul tak ape aku cakap? buat-buat betul je lah kan.

ok finally thanks kat semua orang yang wish member-member FB, geng blogger perak dan member PSA, Teknik mat zin, member-member ketat kat Smart. wah... macam dapat award seh... heheee... SAHABAT SELAMANYA.... I LOVE U all... muuaaahhh3x....


ppssttt : - korang sahabat aku, sentiasa ada bersama dengan aku tak kira diwaktu senang dan susah...



TERIMA KASIH / THANK YOU :)

4 comments:

Zainurin Zin aka BanZai said...

Ahahah..tau dah umo....xyah memalu... :)sape ek yg wish awal2 tu..hmmmm....
sronok ada frenz yg ramai dan sporting kan? hehhehe..gud luck with your wish...hope it can be true....

Penyu said...

nak wish lagi sekali.


selamat hari lahir dila :)

Miss Anis said...

epy besday walaupun lmbat wish...hehehe...cantik beg 2....

dila bahar said...

hehheee... thanks anis......

along org yang pertama wish ialah en Penyu... ;p hahhaa.... satu hari 5 kali wish...