Thursday, June 16, 2011

..:: Jadual Final Exam dah keluar ::..

ASSALAMUALAIKUM

OMG.... what da.. giler aku cam ni. Tadi geng UUM aku call kata jadual final exam dah keluar. Peh.. giler babe.. dah nak final exam. aku rasa macam semalam baru daftar semesta baru. Rupa-rupanya dah nak tamat sem ni. Padan ar semua sibuk nak buat assignment kan. Aku jer yang tak sedar diri lagi. ;P

Terasa cepat nye masa berlalu. Lepas ni tinggal lagi satu semesta je lagi. Tak sabar rasa nya grade, nak jadi pemegang Ijazah Sarjana Muda Pentadbiran Perniagaan wah.. cam dasyat jer bunyi nye. Agak-agak nak sambung master terus atau tumpu pada kerjaya dulu yek? kalau ikut perancangan hidup kene bina kerjaya dulu. Pasni boleh la aku fikir pasal Bisnes yang aku nak buat tu. Tak sabar rasa nya.

Mula la bila aku berangan, sampai cerita pun terkeluar tajuk. Ok kira bulan depan la aku Exam. Takut pulak tiba-tiba, mane tidak nye apa yang belajar semesta ni pun aku tak tahu. Tu la main-main lagi time kelas. Sekarang menyesal pun tak berguna, ala setiap sem pun aku macam ni. Masa nak masuk sem baru punya lah semangat kan. Bila mula kelas, ha siap la pilih tarikh bile nak ponteng kelas. hehee..

Aku tak suka sebenarnya bila mula sem baru pada awal-awal tahun. Ye la kan aku kerja company audit, kira awal tahun la sibuk nak buat akaun. Kene Overtime (tapi tak buat pun) untuk siapkan kerja. Penat tau. Ngadap kerja dengan kelas, midterm & assignment lagi. Harap-harap bos bagi la staff dia bonus banyak sikit tahun ni. Nak buat bayar yuran, tak cukup duit la En Bos. Tak kan asik nak korek tabung kawen jer. Lama-lama susut la (tak kawen lak aku nanti... nak wat kat Dewan Merak Kayangan kan) hehee..

Ok agak-agak kalau aku menyepikan diri beberapa hari sila lah semak jadual Exam kat bawah ni ok. So time-time macam tu jangan lah cari aku. perasan macam artis ni. ade ke orang nak cari aku kan. ;p siapalah aku ni. Jangan lupa doakan aku supaya berjaya dunia & akhirat yer.  Duk fikir nak bayar yuran pulak. bye...



Hari/Tarikh/Masa
Kod Kursus
Kursus
Isnin, 18 Julai 2011
9.00 pagi
BPMN 2023
Gelagat Organisasi
BPMN 1013
Pengantar Pengurusan
2.30 petang
BJMQ 3013
Pengurusan Kualiti
BPMN 3143
Kaedah Penyelidikan
GMGF 1013
Ekonomi Dalam Pengurusan Awam I
Selasa, 19 Julai 2011
9.00 pagi
BWFF 2013
Pengurusan Kewangan I
BWFF 2023
Pengurusan Kewangan II
BPME 1013
Asas Keusahawanan
2.30 petang
BPME 3013
Pengurusan Perkembangan Perniagaan
GMGM 3013
Hubungan Manusia Dalam Pentadbiran Awam
GMGM 3063
Pengurusan Kerjaya
GLUL 3113
Undang-Undang Pentadbiran
Rabu, 20 Julai 2011
9.00 pagi
GLUL 3033
Undang-Undang Syarikat
GMGA 3023
Pentadbiran Awam Korporat
GMGM 2033
Pengurusan & Teknologi Pejabat
2.30 petang
BJMP 2033
Pengurusan Pengeluaran & Operasi
GMGA 3063
Pengurusan Perbandingan
GMGA 3013
Reformasi Pentadbiran
Khamis, 21 Julai 2011
9.00 pagi
BPMN 3023
Pengurusan Strategik
GMGM 2043
Dinamika Kumpulan
2.30 petang
BPMN 3103
Seminar Pemikiran Pengurusan
SSZK 2003
Penyelidikan Sains Sosial
Jumaat, 22 Julai 2011
9.00 pagi
SBLE 2093
Business Professional Communication
GMGF 3013
Pengurusan & Analisis Pelaburan Awam
2.30 petang
SQQS 1013
Pengantar Statistik
BPMN 3123
Etika Pengurusan
GMGM 3073
Pentadbiran Buruh di Malaysia

TERIMA KASIH / THANK YOU :)

5 comments:

Diyana Abd Rahman said...

wahhh! akak pon ada final exaM? hehhe. GOODLUCK kak dila. byk tuh subjeknye. sy pnye 3 subjek je. heheh

Indah Mulya said...

tu diaaa..da kua da jadual exam..nsb sy xde exam sem ni..haha..pe pun, all the best taw! =]

zizum said...
This comment has been removed by a blog administrator.
zizum said...

hi..klu tak keberatan bleh share soklan final GMGF 1013 (ekon dlm pgurusn). takut sgt..baca notes tak faham2..

dila bahar said...

sory zizum... saya tak amik subjek tu... maaf yer..