Sunday, July 17, 2011

..:: Final Exam semeste ke 7 ::..

ASSALAMUALAIKUM

hye kamu-kamu semua. esok isnin bersamaan 18 july 2011 bermula lah peperangan dalam exam hall. rasa dah nak tepu otak ni duk nyumbat semua yang dibelajar. tapi tak de la study sgt pun kan. kesian kat blog aku ni bulan June ngan July memang kosong jer. tak de masa nak update. ni pun curi masa sambil merehatkan minda ni. baru je habis kelas. 

aku nak ambil kesempatan ni nak minta maaf sangat-sangat dekat member-member blogger kat group BTO sebab tak sempat nak join segmen yang admin buat. insyaallah segmen seterusnya aku akan cuba ikut sekali ok. skang ni aku dah tahun akhir so subjek pun memang killer subject nye. jadi kene pulun lebih la untuk naikkan pointer, harap-harap sem ni dapat lah merasa DEKAN. bulan september baru lah mula final semesta aku, aku ada lagi 2 peluang jer nak naikkan CGPA ni. doakan aku yer.

walaupun aku tak sempat nak join segmen admin BTO, aku tetap sayang semua member-member dalam tu. tak kira lah yang rapat ker or yang tak penah tegur ke, apa pun korang memang best, teman suka duka aku bila aku kesunyian dan kesedihan korang juga la yang menceriakan aku sebab tu aku sayang korang. Korang bagi la kerjasama pada admin dan sama-sama lah kita bantu admin-admin BTO untuk memajukan group kita. Insyaallah dengan kerjasama korang semua akan lebih menceriakan, membangunkan, menarikkan lagi blogger lain untuk join group BTO. Join semua aktiviti yang admin BTO buat nanti ade masa boleh kite bersua muka di dunia realiti pulak. Kepada member BTO yang aku penah sakit kan hati, aku nak minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki. kepada yang aku tak pernah tegur atau terlepas pandang ke, insyaallah aku akan cuba beramah mesra dengan korang. aku tak sombong, kalau korang nak berkawan ngan aku add jer kat FB tu and tegur lah aku bukan nak bajet HOT tau. aku ok je orang nye, kalau nak tanye apa-apa pendapat insyaallah aku boleh kongsi dengan korang yang penting korang jangan la pulak wat-wat poyo. coz aku tak berminat nak kawan dengan orang yang rasa dia je yang betul dan menolak pendapat orang lain.

ok sampai sini jer yang sempat aku update. memang dah penuh draft aku. tunggu lepas habis exam baru aku update lagi semua yang ade dalam draft tu yer. skali lagi MAAF ATAS SEMUA KESALAHAN AKU, DAN SALAM PERKENALAN KEPADA SEMUA YANG SUDI SINGGAH BLOG AKU. nanti bila ada masa terluang aku pegi blogwalking kat tempat kediaman korang ok. hehehee... ok DOAKAN KEJAYAAN AKU DUNIA DAN AKHIRAT. 

peace no war... v(*_*)

TERIMA KASIH / THANK YOU :)

3 comments:

cik dyla said...

gud luck angah! uteh punye final exam bulan 8 nnt..

Isteri Encek Bard said...

semoga berjaya yer.....Inysa Allah

A'IM said...

good luck