Monday, October 3, 2011

..:: Raya 2011 ::..

ASSALAMUALAIKUM

hye. biar lah korang nak cakap aku lambat ke... ketinggalan zaman ker... aku tak kira. Sememangnya raya dah tamat, tapi aku nak juga upload pic raya hari tu. jom kenal dengan family aku. Oh lupa pulak nak bagi tahu, raya 2011 aku satu keluarga pulang ke kampung Klebang Melaka. Meski pun raya tahun ni sememangnya tak meriah, tapi kitorg tetap dan masih beraya bersama-sama. Tahun depan tak tau la camne pulak. tunggu dan lihat jer laaa...



ni adik beradik aku. sorang je laki kan.


ni sepupu perempuan (ada lagi yang tak de)


barisan menteri kabinet keluarga atok mahmood. (adik beradik mama tapi mak cik jer tak de)


ini lah keluarga besar atok mahmood & nek mahani. (family makcik tak de dalam gambar)

ini baru keluarga sebelah mama, sebelah papa tak de pun amik gambar.

nota tangan : - raya tahun ni tak best... sebab sesuatu telah terjadi... :(

TERIMA KASIH / THANK YOU :)

No comments: