Friday, November 25, 2011

..:: DEKAN dalam genggaman ::..

ASSALAMUALAIKUM

hye, aku nak kongsi kegembiraan dapat anugerah but not dekan. doa-doa lah aku dapat dekan sem ni. Insyaallah aku akan wat doa selamat lepas konvo bulan 10 tu pun kalau aku dapat dekan final sem ni.

Bawah ni aku letak gambar-gambar majlis tu. Berlangsung pada Sabtu tarikh lupa. kat Seri Pasific Hotel. a lot of thanks to UUM SINTOK, naib cancelor dan semua yang terlibat. TAHNIAH  pemegang DEKAN seperti Saiful Bukhari, Zaid, Aizat dan ramai lagi. TAHNIAH juga kepada pemegang anugerah Sijil Akademik. sangat ramai ye nak sebut : kak ya, ayu, kak min, kak anie, jas, Rizal Zulkapli (awani), Ashwad (awani), didi af, yusainani (tv3) dan semua lah... aku ade letak nama diorg kat bawah skali.

penghargaan ini sebagai semangat untuk aku terus belajar dengan bersungguh-sungguh. doakan kejayaan dila bahar di dunia dan akhirat, semoga dila bahar menjadi seorang manusia yang berjaya, beriman dan tidak lupa diri bila berada diatas nanti. amin..





























TERIMA KASIH / THANK YOU :)

2 comments:

cik dyla said...

congrats angah! anugerah ape ni?

are fighter said...

amin..semoga dekan!!cayalah dila