Sunday, April 29, 2012

..:: Terima Kasih Semua ::..

ASSALAMUALAIKUM

ehsan lebai google

hye, finally hari itu datang juga. memang tak boleh pause kan. Aku minta tolak 10 pun still tak dapat approval. hahahaa... 

Di entry khas ini aku nak ucapkan TERIMA KASIH kepada mama, nisa, adek (kenyang pegi makan nasi beriani+cendol), semua kawan-kawan yang sudi wish bezday aku kat bbm, whatsapp, sms, facebook, twitter dan call. Dan terima kasih sebab mendoakan aku. Macam-macam ucapan aku terima. Aku hargai masa yang korang luangkan untuk wish kat aku. Ade juga yang kat FB tu tak penah bertegur, tapi wish juga bezday, thanks yer kira waktu-waktu macam ni lah baru ade kesempatan nak bertegur kan. =)

Terima kasih juga dekat TH aka Talha Harith sebab sudi wish bezday aku, tu pun sebab aku tweet suh dia wish bezday kan. hehee... (minta kak CT, abe fizo n johan tweet tapi tak de pun) korang pergi lah follow dia (TH) memang tak sombong. Aku kenal dia pun sebab selalu tengok citer tanah kubur. peleeezzzz jangan menggatal dengan dia ok.. hahahaa amaran keras dari aku.. ehh..

Aku ni semua pun nak kan abe fizo la. Aku harap dengan peningkatan usia aku ini, aku akan lebih matang dalam membuat keputusan, bersabar, tabah dan berusaha bersungguh-sungguh dalam menghadapi segala dugaan hidup aku. Aku juga berharap agar aku akan dapat berjumpa dengan calon suami yang benar-benar ikhlas untuk saling melengkapi hidup aku dan dia. Semoga Allah mendekatkan jodoh dila dan dia. Amin..

Kalau dapat TH pun alhamdulillah sejuk mata memandang.. ;p *ok aku dah mula menggatal.. 
Semoga apa yang aku rancang dalam hidup ini tercapai dan semoga semua yang aku impikan dalam doa akan dimakbul oleh ALLAH. Jika itu yang terbaik untuk aku. aminn... OK lah... 

wassalam

ehsan lebai google




TERIMA KASIH / THANK YOU :)