Friday, July 20, 2012

..:: SALAM RAMADHAN ::..

ASSALAMUALAIKUM

Hye semua, terasa cepatnya masa berlalukan. Dah jumpa balik bulan ramadhan, di kesempatan ini aku nak mengucapkan selamat berpuasa dan selamat berperang dengan hawa nafsu. Semoga kita semua mendapat berkat di bulan yang mulia ini. Solat terawih kalau berkesempatan (bukan selalu kan bulan ramadhan je). Aku tak sabar nak tunggu malam lailatulqadar, harap kali ini aku akan diberi kesempatan untuk berjumpa dengan malam tu.

Aku harap amalan kite semua akan di terima. Aminn....

Ok kawan2, selamat berpuasa.






Nota tangan :- 10tahun berpuasa tanpa papa... Rasa rindu kat papa...







Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone
TERIMA KASIH / THANK YOU :)

No comments: