Friday, August 17, 2012

..:: Salam Aidilfitri 2012 ::..

ASSALAMUALAIKUM


hye, aku nak mengambil kesempatan ini mengucapkan SELAMAT HARI RAYA DAN MAAF ZAHIR DAN BATIN andai ada tersalah kata sepanjang aku menulis blog ini. Ramadhan telah berlalu, aku rasa sedih sebab aku tak dapat berjumpa dengan arwah papa. Tapi aku harap dia akan tenang disana, telah aku cuba memberi seberapa banyak bekalan untuk dia sepanjang Ramadhan tahun ini. Aku harap Allah akan mengabulkan setiap doa-doa aku.

Eh.. rasa nya tak yah ar citer panjang-panjang nanti aku nangis plak. E-card kat atas ni aku buat sendiri. Kartun/doodle tu aku guna hasil dari kemurahan hati cik LADYJAJA bagi tahun lepas sebab aku follower ke-100 dia. Thanks yer. Background tu pulak aku google jer, rasa macam cantik jer. So kalau sesiapa yang punya background tu aku harap halal kan yer. Ketupat tu pun aku google, tak ingat la sape nye. Sebab cantik so aku campur kan dalam e-card ni. Penat juga la nak cari idea nak buat camne. Last-last nampak doodle tu, ape lagi aku guna la.

Ok Selamat berhari raya dan hati-hati semasa pulang ke kampung halaman.

wassalam




TERIMA KASIH / THANK YOU :)

1 comment:

Nick Nashram said...

singgah blog ne.selamat hari raya aidilfitri :)